Welkom op het reisblog van Jochem, Marieke, Armin en Luna

27 januari 2019 - Groningen, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gebruiken deze website om onze reisverhalen te delen met iedereen die geïnteresseerd is in reizen met (kleine) kinderen. Zelf lees ik veel reisblogs en vind dit vaak de beste manier om op de mooiste plekken terecht te komen, in leuke restaurants te eten en in het algemeen om praktische tips op te te doen. Sinds onze zoon Armin is geboren lees ik vooral de blogs van mensen die met kinderen op pad gaan. Hier heb ik bij de planning van de twee verre reizen die we na zijn geboorte hebben gemaakt (Thailand 2015 en Costa Rica 2016) veel aan gehad. Daarnaast vind ik het ook leuk een soort 'dagboek' bij te houden van onze avonturen om zelf later nog eens terug te lezen.

In 2017 is onze dochter Luna geboren en ook zij heeft inmiddels al heel wat van de wereld gezien. Ze is naast mooie vakanties in Europa inmiddels ook al mee geweest naar Thailand (2017) (videoverslag: KLIK HIER) en recentelijk naar Sri Lanka (2019) (videoverslag KLIK HIER).

Reis je met ons mee?

Kom een keertje terug op onze blog voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

De foto die iedereen maakt maar blijft leuk!

1. Reislogger:
    5 augustus 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!